Hos SISSEL EDELBO betyder din tilfredshed meget for os. Hvis du har brug for at returnere eller bytte en vare, finder du alle muligheder og informationer her.
RETURNERING
Returnering sker via vores returportal:
Gå til returportal her
Du kan også vælge selv at aflevere din returpakke hos os på adressen:
SISSEL EDELBO
Lyngvej 1B
9000 Aalborg
Danmark
Husk at vedlægge en seddel med dit ordrenummer, så vi kan identificere din returordre, når vi modtager den. Vi modtager kun returpakker leveret til ovenstående adresse. Dvs. pakker sendt f.eks. til pakkeshops vil ikke blive afhentet og derfor sendt retur til afsender. Ønsker du at benytte din fortrydelsesret, skal dette meddeles til os senest 14 dage efter leveringen på e-mail webshop@sissel-edelbo.com.
Returpakker skal være leveret til os senest 14 dage efter, at vi er informeret om din brug af fortrydelsesretten.
RETURPORTAL
Ønsker du at returnere en pakke købt hos SISSEL EDELBO, kan du bruge vores returportal:
1. Gå til returportal her
2. Indtast den e-mail adresse, som du brugte, da du lagde ordren
3. Indtast dit ordrenummer. Det finder du i din ordrebekræftelse (Eks. DK-12345)
4. Herefter udfylder du formularen
5. Beløbet vil blive fratrukket dit returbeløb
BEMÆRK
Du kan købe en returlabel via vores returportal.
TILBAGEBETALING
Vi behandler returpakker ugentligt, og du vil modtage din tilbagebetaling 1-3 hverdage efter vi har returbehandlet din ordre.
FORTRYDELSESRET
Vi giver 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på www.sissel-edelbo.dk eller www.sissel-edelbo.com.
Fortrydelsesretten starter den dag, ordren er leveret.
HÅNDTERINGSGEBYR
Et rimeligt håndteringsgebyr vil blive trukket fra din refundering, hvis du refunderer en ordre udenfor EU.
REKLAMATIONSRET
Dit køb er omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du som forbruger har to års reklamationsret, hvilket tillader, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter, at fejlen er blevet opdaget. Du kan reklamere ved at kontakte os på vores e-mail webshop@sissel-edelbo.com.
Vi skal altid have besked om reklamationer via e-mail, inden de returneres. Herefter kan vi sende dig en returlabel, således returomkostningerne afholdes af os. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
OMBYTNING
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker en anden vare end den købte, skal du returnere den vare, som du har købt. Herefter kan du på normal vis lægge en ny ordre på den vare, du ønsker.
VARENS STAND VED RETURNERING
Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Er hangtags fjernet fra varen, anses det for en væsentlig værdiforringelse af denne. I disse tilfælde vil du, ved fortrydelse af købet, få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til SISSEL EDELBO at vurdere varens stand.