SISSEL EDELBO
Lyngvej 1B
9000 Aalborg
Danmark
FAQ
ORDRE
Kan jeg ændre min bestilling?
Hvis du har ændringer til din ordre, beder vi dig kontakte os på e-mail webshop@sissel-edelbo.com.
BEMÆRK
Vi kan ikke garantere, at vi kan nå at ændre ordren, da den kan være afsendt.
HVORDAN TRACKER JEG MIN PAKKE?
Når vi har afsendt din pakke, vil du modtage en e-mail med et tack og trace link, hvor du kan spore din pakke.
BEMÆRK
Der kan gå op til 24 timer, før trackingen er opdateret.
PRODUKTET JEG GERNE VIL KØBE, ER UDSOLGT, KOMMER DET PÅ LAGER IGEN?
De produkter, der er unika, findes kun i ét eksemplar med det specifikke print, og derfor vil de ikke komme på lager igen i samme farve. Hvis et produkt, der ikke er unika, er udsolgt, kan det bestilles som pre-order på vores hjemmeside, hvis det kommer på lager igen.
Hvad sker der, når jeg har lagt min ordre, og hvornår kan jeg forvente at modtage den?
Alle ordrer, der bliver lagt inden klokken 14.00 på hverdage, sendes som regel samme dag. Den normale leveringstid er 1-3 hverdage. Når din ordre er klar til afsendelse, vil du modtage en e-mail bekræftelse med et tracking-nummer, så du kan følge din forsendelse. Vi tager forbehold for travlhed.
BEMÆRK
Når du har godkendt din ordre, kan ordren ikke annulleres. Vi anbefaler derfor, at du tjekker dine indtastede oplysninger grundigt igennem, inden du godkender din ordre. Ordrer bliver ikke leveret i weekender eller på helligdage.
PRE-ORDRE
HVORDAN FUNGERER PRE-ORDERS?
Ved pre-ordre varer trækkes betalingen først, når ordren sendes. Din 14 dages fortrydelsesret gælder fra den dag, du modtager din ordre.
BEMÆRK
Hvis du bestiller andre varer, der er på lager, eller flere pre-order varer på én ordre, vil ordren blive sendt samlet, når ALLE varer er på lager.
Hvis du ønsker at modtage de varer, der er på lager, før pre-ordre varerne, skal du laver seperate ordre.
BETALING
HVILKE BETALINGSMETODER TILBYDER I?
- DANKORT/VISA
- MOBILEPAY
- MASTERCARD
- MAESTRO
- VISA ELECTRON
HVORNÅR HÆVES PENGENE FOR MIN ORDRE?
Pengene hæves fra din konto, når din ordre er blevet afsendt. Dette gælder også for ordrer, der indeholder pre-order varer.
BETINGELSER
HANDELSBETINGELSER
Læs vores handelsbetingelser her:
https://sissel-edelbo.dk/pages/handelsbetingelser
LEVERING
HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
- Alle ordre lagt inden 14.00 bestræber vi os på at afsende samme dag
- Forventet leveringstid: 1-3 hverdage
- Vi sender pakker ud alle hverdage
HVILKE LANDE LEVERER I TIL?
Vi sender til store dele af verden. Hvis du oplever problemer med at afslutte din ordre fra dit land, kan du skrive til os på e-mail webshop@sissel-edelbo.com, så vil vi tjekke om vi kan sende til dit pågældende land.
BEMÆRK
Vi sender ikke længere til UK grundet Brexit.
HVORNÅR KAN JEG AFHENTE MIN PAKKE VED PERSONLIG AFHENTNING?
Du kan afhente din vare, når du har modtaget en e-mail fra os, som tydeligt beskriver, at din ordre klar til afhentning.
Ordrer kan afhentes på adressen alle hverdage mellem kl. 08:00-15:00:
SISSEL EDELBO
Lyngvej 1B
9000 Aalborg
Danmark
BEMÆRK
Du kan IKKE afhente din ordre, når du har modtaget ordrebekræftelsen, men først når du har modtaget en e-mail fra os, som tydeligt beskriver, at din ordre klar til afhentning.
RETUR
HVORDAN RETURNERER JEG MIN ORDRE?
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på vores webshop. Returpakker skal registreres via vores returportal. Gå til returportalen her.
Du har nu registreret din returnering og modtager en returlabel og en returseddel i en mail fra Traede. Retursedlen vedlægger du i returpakken. Du kan nu vælge at anvende den returlabel, du har fået på mail. Hvis du anvender denne, vil fragtomkostningerne blive fratrukket dit returbeløb. Hvis du ikke anvender den tilsendte returlabel, vil der ikke blive fratrukket noget beløb for returomkostninger. Vælger du ikke at benytte den tilsendte returlabel, kan du vælge at returnere din pakke direkte til vores adresse:
SISSEL EDELBO
Lyngvej 1B
9000 Aalborg
Danmark
Vi modtager kun returpakker leveret direkte til ovenstående adresse.
håndteringsgebyr
Et rimeligt håndteringsgebyr vil blive fratrukket dit returbeløb, hvis du returnerer en ordre uden for EU.
Hvis du nægter modtagelse af din pakke, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb, der dækker fragt, indfortoldningsgebyr, told og moms.
HVORNÅR MODTAGER JEG MINE PENGE RETUR?
Vi behandler returpakker ugentligt, og du vil modtage din tilbagebetaling 1-3 hverdage efter vi har returbehandlet din ordre.
HVAD GØR JEG I FORBINDELSE MED EN REKLAMATION?
Hvis du har en reklamation, bedes du sende en e-mail til webshop@sissel-edelbo.com med ordrenummer, en kort beskrivelse af fejlen, samt et eller flere billeder af fejlen. Du vil efterfølgende høre fra os på e-mail, hvor vi vil finde en løsning på reklamationen.
KAN JEG RETURNERE EN VARE DER ER KØBT I EN BUTIK?
Hvis du har købt et SISSEL EDELBO produkt i en fysisk butik, kan det IKKE ombyttes via webshoppen. Vi servicerer kun ordre købt direkte på webshoppen.
RABATKODER
JEG HAR EN RABATKODE DER IKKE VIRKER
Tjek om der er minimumskrav for køb med koden, eller om koden kun virker på nedsatte eller fuldpris varer. Oplever du problemer, er du velkommen til at kontakte kundeservice på e-mail webshop@sissel-edelbo.com.
JEG GLEMTE AT TILFØJE EN RABATKODE TIL MIN ORDRE
Desværre kan vi ikke manuelt anvende en rabatkode på en ordre, når den først er afgivet. I de fleste tilfælde kan du dog gemme din rabatkode og bruge den til en fremtidig ordre.
JEG HAR TILFØJET TO RABATKODER TIL MIN ORDRE, MEN RABATTEN BLIVER IKKE FRATRUKKET
Det er ikke muligt at kombinere flere rabatkoder på den samme ordre.